Bij de post zat een heuse reservering en factuur voor een seizoenplaats op eerder genoemde camping. Dit was de camping waar vorig jaar ons ‘bijkantoor’ een seizoen mocht staan. Toen ik informeerde hoe het nu precies zat met die reservering, aangezien wij er geen opdracht voor gegeven hadden, werd er gewoon geantwoord: “Oh, dan zijn uw gegevens per ongeluk in de map met reserveringen terecht gekomen”. Tja, dat krijg je als je maar 2 kilometer van de Efteling vandaan zit.
Even dacht ik zelf aan een oplossing voor het probleem: een tweede caravan aanschaffen. Maar aangezien we eerst nog dubben over een goede voortent voor onze huidige caravan, zit dat er financieel zeker niet in. Ook al omdat we weer nieuwe stoelen moeten kopen. Deze zijn namelijk spontaan verdwenen uit onze ‘luifel voortent’ afgelopen seizoen. Hiervan geven we de schuld niet aan de kabouters want wat moeten die met zulke grote stoelen, maar er gebeuren toch wel rare dingen bij de Efteling
Schoonzus Marjolein, ook niet voor één gat te vangen, bood gelijk een andere oplossing: “Vraag of je de tent van Daniëlle en Rogier mag lenen”, waarop Daniëlle spontaan al hun tent aanbood en oma logeermogelijkheden zag. De oplossing die ik gevonden heb, is financieel de meest gunstige. Er zal een creditfactuur opgestuurd worden. Nu maar afwachten wat ons dit seizoen in ‘Het Grote Bos’ in Doorn te wachten staat.
Je hebt er weer wat leuks van gebrouwen, maar ik denk dat een creditnota wel het beste is.
BeantwoordenVerwijderenGroeten.